یزدفردا:حجت الاسلام حمید رضا مطهریان رییس شورای اسلامی شهریزد در پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران استان تبریک گفت.
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا متن پیام
حجت الاسلام حمید رضا مطهریان رییس شورای اسلامی شهریزد به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالي


از روزي كه يك ايراني مسلمان قلم را در خدمت انديشه خويش گرفت و نگارش را آغاز كرد تا مردمش را به مسايل روز زمانه آگاه نمايد ، ساليان سال مي گذرد.
از آن زمان تاكنون نگارنده پاي در ركاب تاريخ ، همزاد قلم شد و حروف و نقطه ها در كنار يكديگر رديف و با چاپ هاي آن زمان ، آموزگار افكار عمومي گرديد.
بيش از صد سال است كه نگارنده ايراني در لواي نام خبرنگار مي كوشد ، مي نويسد و مي گويد... ؛ تا رسالت قلم فرسايي ، واقعه نگاري و بيان اتفاقات در راستاي همبستگي ، وحدت و تقويت روحيه معنوي و آرامش جامعه را به عموم برساند.
در طول اين سالها شهيد محمود صارمي خبرنگار جمهوري اسلامي ايران كه در افغانستان به درجه رفيع شهادت نايل آمد ، دستاورد همراهي صادقانه مطبوعات و رسانه هاي مختلف گروهي با مسئولين كشور در راستاي اميد ، آرامش و امنيت مردم و جامعه مي باشد.
لذا بدينوسيله شوراي اسلامي شهر يزد ضمن گراميداشت ياد و خاطره اين شهيد بزرگوار ، سالروز 17 مرداد ماه روز خبرنگار را به خبرنگاران كوشا و فعال و اصحاب رسانه مكتوب ، مجازي ، شنيداري و ديداري استان تبريك عرض مي نمايد .
اميد است در پرتو حق تعالي و ظل توجهات حضرت وليعصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبري در راستاي اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي موفق و پيروز باشيد./

حميدرضا مطهريان
رئيس شوراي اسلامي شهر يزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا